ПроКредит Банк въвежда обслужване на едно гише
От началото на месец септември ПроКредит Банк прилага нов начин за обслужване на клиентите си в салоните на банката – обслужване на едно гише. В основата на тази промяна е залегнал стремежът на банката постоянно да подобрява обслужването и да улеснява клиентите си. Клиентите на ПроКредит Банк ще могат да извършват всички банкови операции, включително касови операции, плащания, откриване на сметки и други на едно гише. Това ще ускори обслужването и ще представлява удобство за самия клиент. Клиентите вече няма да е нужно да се местят от гише на гише, за да открият сметка и да я захранят, например.
Едновременно с това, ПроКредит Банк ще ремонтира и обнови голяма част от своите клонове в страната. Инициативата цели създаване на повече удобства в офисите, с желанието атмосферата в тях да стане още по-приятна за посетителите.
Компетентното и вежливо обслужване са част от основните принципи, които ПроКредит Банк спазва в своята дейност. Служителите на банката предлагат на клиентите надежден съвет по всички финансови въпроси и оценяват техните възможности, така че да се възползват от най-подходящите банкови продукти и услуги.
Източник: Bank.bg
Коментари:
(Екипът на Bank.bg си запазва правото да премахва коментари с нецензурно съдържание както и такива, които не са написани на кирилица)